2023-03-19, 21:20:02
2023-03-20, 13:08:42
(2023-03-19, 21:20:02)Szaszika Írta: [ -> ]F1 Szaud arábia
ez már olyan unalmas volt, hogy egy akvárium képe is izgalmasabb közvetítés lett volna..egy hulladék lett ez a sport..
kb 2010 óta kevés izgalom van... vagy a RB nyer zsinórban 4-et Vettellel, vagy jön a Merci és nyer zsinórban 8-at...
Az angolok már sírnak is rendesen...
Hasonlóan borúsan látja a helyzetet a The Telegraph is:
Egy újabb verseny és egy újabb Red Bull kettős győzelem. Ez arról tanúskodik, hogy nagyjából ez vár ránk az egész szezonban.
Persze amikor LH nyert zsinórban, megállíthatatlanul a Mercivel éveken át, nem volt vele baj részükről, csak most, amikor a fekete halottaskocsi fasorban sincs... mondjuk angol újságtól sokat nem is várok...
Ettől függetlenül persze sok izgalom idén sem várható... a Ferrarik hibát hibára halmoznak, más meg megszorítani sem lenne képest a RB-okat jelen állás szerint...
Azért jó volt látni Alonsót, hogy újra dobogóra tudott állni, ráadásul a 2 merci előtt, és még "ráadásabbul" szintén Mercedes motorral.
Ez a pálya nagyon feküdt neki és örültem a 3. helyezésének, csak a csapat ne hibázzon többet... remélem lesz még jó pár dobogója idén Nándinak.
2023-03-20, 15:01:05
(2022-12-18, 20:05:14)George Bailey Írta: [ -> ]Oh mon Dieu, putain! Hol a francia válogatott? Minden játékos beküldte játszani a töketlen ikertestvérét? Értem, hogy sokan hiányoznak egészségügyi okok miatt, de ezzel csak nem lehet magyarázni ezt a harmatgyenge teljesítményt. Akkor mi történt? Eladták a meccset?
Annyi ellenállást tanúsítanak a franciák, mint 1940 tavaszán a németek ellen (magyarán zéró).
Ezt készültem írni a mérkőzés első 80 percében, míg utána 2 perc alatt 2 góllal egyenlítettek a franciák.
A 80. percig valahol drukkoltam a nekik, hogy lássunk valami izgalmat. Az egyenlítés után pedig egyszerűen nem tudtam eldönteni, kinek drukkoljak.
Nem értem, a franciák arra vártak az első 80 percben, hogy kimúljanak az argentinok? Valahogy kétlem.
Gratula Argentínának. Mindkét ország megérdemelte volna (bár az a francia büntető mellérúgása ).
Mbapéé a jövő, Argentínáé a jelen.
Nem tudom, ha volt-e még valaha ennyire váratlan fordulatokkal teli vb-döntő, de biztos ez is ott van a legemlékezetesebbek között.
Millió embernek elrontotta az ünnepeit ez a decemberben rendezett bajnokság. Ha nyáron tartják, karácsonyig mindenki túlteszi magát a csalódáson, de 6 nappal karácsony előtt... kegyetlenség. Soha többé ilyet.
Szerintem 2024-ig még egy foci mérkőzést nem fogok látni.
(2023-03-20, 13:08:42)csiri bá Írta: [ -> ](2023-03-19, 21:20:02)Szaszika Írta: [ -> ]F1 Szaud arábia
ez már olyan unalmas volt, hogy egy akvárium képe is izgalmasabb közvetítés lett volna..egy hulladék lett ez a sport..
kb 2010 óta kevés izgalom van... vagy a RB nyer zsinórban 4-et Vettellel, vagy jön a Merci és nyer zsinórban 8-at...
Az angolok már sírnak is rendesen...
Hasonlóan borúsan látja a helyzetet a The Telegraph is:
Egy újabb verseny és egy újabb Red Bull kettős győzelem. Ez arról tanúskodik, hogy nagyjából ez vár ránk az egész szezonban.
Persze amikor LH nyert zsinórban, megállíthatatlanul a Mercivel éveken át, nem volt vele baj részükről, csak most, amikor a fekete halottaskocsi fasorban sincs... mondjuk angol újságtól sokat nem is várok...
Ettől függetlenül persze sok izgalom idén sem várható... a Ferrarik hibát hibára halmoznak, más meg megszorítani sem lenne képest a RB-okat jelen állás szerint...
Azért jó volt látni Alonsót, hogy újra dobogóra tudott állni, ráadásul a 2 merci előtt, és még "ráadásabbul" szintén Mercedes motorral.
Ez a pálya nagyon feküdt neki és örültem a 3. helyezésének, csak a csapat ne hibázzon többet... remélem lesz még jó pár dobogója idén Nándinak.
Izgalmas szezonok csak akkor vannak, ha a jelenlegi top 3 pilóta (mondjuk Verstappen, Alonso, Hamilton) közül legalább kettő igazán jó autóban ül (például 2021 vagy 2012 Vettel-Alonso). Minden más esetben hótunalmas szezon vár mindenkire. Itt már nem is az a kérdés, hogy Verstappen világbajnok lesz-e, mert az már szerintem eldőlt, hanem hogy 2026-ig ugyanezt látjuk-e vagy nyer esetleg Alonso vagy Hamilton is vb-címet. A Ferrarit vagy az Alpine-t azért nem említem, mert ott nem igazán ül egyik autóban sem olyan pilóta, aki nyerni tudna vb-címet.
2023-03-30, 13:00:04
Talán mifelénk is be kéne ilyesmit vezetni. Nem kevés (még erre az oldalra is regisztrált) retardált kéne mélyen a zsebébe nyúljon.
https://hirado.hu/sport/cikk/2023/03/25/...-hamiltont
Még mondja valaki, hogy nem Seb volt a mezőny legérettebb tagja, emiatt mindenképp hiányzik a jelenléte.
Bármilyen formában is szolgálta a (déd)nagyapja a Führert, az (ük)unokájára nem ragadt rá.
https://hirado.hu/sport/cikk/2023/03/25/...-hamiltont
Még mondja valaki, hogy nem Seb volt a mezőny legérettebb tagja, emiatt mindenképp hiányzik a jelenléte.
Bármilyen formában is szolgálta a (déd)nagyapja a Führert, az (ük)unokájára nem ragadt rá.
2023-06-04, 10:06:54
sziasztok! vki tud sport 1-hez élő online közvetítéshez elérést?
2023-06-04, 13:44:10
(2023-06-04, 10:06:54)seemur Írta: [ -> ]sziasztok! vki tud sport 1-hez élő online közvetítéshez elérést?
megoldottam..
2023-09-03, 19:16:23
2023-09-19, 14:08:10
Mivel egyre többet hallani és olvasni erről a bohózatba illő szánalmasságról, muszáj én is megosszam a gondolataimat:
https://infostart.hu/sport/2023/04/05/bo...a-1-vb-nek
Tehát 2008-ban (Massa és Hamilton bajnoki csatájának évében, ahol az utolsó futam utolsó utáni fél percében nyerte meg Hamilton a vb-t) rendeztek előszőr futamot Szingapúrban (az volt az első villanyfényes futam az F1 történetében, méghozzá egy utcai pályán - utcai pálya azt jelenti, hogy nincsenek bukóterek, minden megcsuszás a falban végződhet).
Massa egy szenzációs idővel megszerezte a pole poziciót, és szépen vezette a futamot, míg kb a 15. kör környékén az akkor Renault autót vezető Alonso kiállt kerékcserére meg tankolásra (az utolsó helyek egyikéről, ugyanis hátulról rajtolt, mert az időmérőn elromlott az autója). Irtó hamar volt még egy kiálláshoz. Csakhogy egy körrel később az akkori csapattársa, a 3x világbajnok Nelson Piquet fia a falnak csapta az autóját, ami miatt bejött a biztonsági autó, és mint ilyenkor mindig, a mezőny 90%-a bement kerékcserére meg tankolásra, és igy Alonso, aki már teljesítette ezt, az élre állt, mert mindenki eltűnt előle. Utcai pályán szinte lehetetlen előzni, igy csak pályán kellett tartani az autóját, hogy megnyerje a futamot.
Nos, ami a többiek kiállását illeti, az élről bejövő Massáét kicsit elkapkodták, és zöld jelzést adtak, mikor a tankolócső még az autóján volt, ami a futamába került, és végül utolsó helyek egyikén futott be, nulla ponttal a szerint megérdemelt 10 helyett, amit kapott volna, ha nyer:
Hamilton 3. lett, 6 pontot kapott, és szezon végén 1 ponttal ő lett a bajnok.
Nos, nekem már akkor gyanús volt, hogy Alonso csapattársa pont egy körrel a spanyol kiállása utána falnak csapja az autóját, és ez mennyire jól jön Alonsónak. Léteznek ekkora véletlenek? Nem. De ez csak egy évvel később derült ki, mikor Piquet kitette a csapata szezon közben a gyenge szereplése miatt, ami miatt a brazil kitáltalt a Szingapúrban történtekről.
Ugyanis a csapatfőnöke Flavio Briatore parancsára csapta az autóját a falba, hogy ezzel segítse a csapattársát. Csalás a sokadik hatványon.
Akkor Briatorét és még egy fontot csapatmérnőköt kidobták az F1-ből emiatt, Alonsót nem vádolták semmivel, megtarthatta azt a győzelmet.
Csakhogy állítólag létezik egy olyan szabály (amit érdekes módon az F1 73 éve alatt sosem alkalmaztak), hogy ha egy futamon csalás történik, azt a futamot törölni kell.
Massának nagyon jól jött volna, hogyha ez a futamot törlik, mert akkor Hamilton nem kap 6 pontot, és Massa lett volna év végén a bajnok.
Tehát ahelyett, hogy akár utólag kizárják a csalót, nem, az egész futamot törölni. De mint mondtam, ilyesmi sosem történt, pedig volt csalás bőven az évtizedek folyamán.
No meg, aki óvás akar ilyesmi miatt benyújtani a szezon végéig kell ezt megtegye. Massa azt egy évre rá tudta meg, tehát már semmi óvás nem nyújthatott be a szingapúri futam törlését illetően. De jaj, mennyit nyavalygott jó 10 éven át emiatt, mintha legalábbis a Renault csapat adott volna neki zöld jelzést a tankolása alatt, ami miatt löttek a futamának.
Volt akkor kapkodás a boxutcában, mert szinte minden csapat mindkét pilótája bejött egyszerre, de mégis csak a Ferrari cseszte el.
Itt a történet véget is érhetne, csakhogy idén tavasszal az akkor az F1-et irányitó Bernie Ecclestone adott egy interjút, melyben elismerte, hogy már a szezon vége előtt tudtak a csalásról (a sport vezetősége), de elhallgatták a dolgot, hogy ne egy zöld asztali húzás döntse el a címet. Na, ennyi kellett Massának, hogy ismét támadásba lendüljön.
Dél-Koreában, ha megölsz valakit/valakiket, és 15 éven át nem kaptak el, 15 év plusz egy napra rá bemehetsz a rendőrségre, hogy elismerd, amit tettél, és egy újjal sem nyúlhatnak hozzád.
Eleinte csak a sportot akarta perelni, és itt még meg is értettem volna. Anyagi követelményei voltak, mert ha akkor ő jön ki bajnoknak, egészen más lett volna a piaci értéke, köv. évre sokkal nagyobb fizetést kapott volna a csapatától, és amikor évek múlva távozott a Ferraritól, ha bajnoki címmel a zsebében teszi azt, akkor sokkal több csapat érdeklődött volna utána, mert minden csapatnak érdeke, hogy leszerződtessen egy bajnokot. Csakhogy közben Massa meggondolta magát, és akarja a 2008-as vb-címet is, 15 évvel később. És ezzel teszi magát közröhej tárgyává. Wéber Gábor is elmondta erről a véleményét, ugyanis szerinte Massa sosem volt egy bajnok alkat, volt pár pálya (nem túl sok), ami nagyon feküdt a vezetési stílusának, de pl egy esőben eset-kelt, márpedig esőben a pilóta számít, nem az autó. No de (továbbra is Wéber szerint) amilyen sportszerűen viselte, hogy szinte bajnok lett a hazai pályáján, de 30 másodperccel később mégsem - a futam után a dobogón, emiatt az emberek a szívük bajnokának tekintették.
De most ezzel a röhejes jogi lépésével ezt a tiszteletbeli "címet" is el fogja veszíteni (még mindig Wéber szerint).
Ha valami SF-be illő "csoda" folytán sikerrel jár, olyan precedenst teremtene az ügy, hogy rengeteg vb-cim más tulajdonába kerülne (évtizedek óta lezajlott bajnoki csatákból):
- Senna 1990-ben, mikor a szezonzárón szándékosan kiütötte Prostot, mert neki elég volt, hogy kiessenek mindketten, hogy ő legyen a bajnok
- 1994-ből Schumachertől, aki a szezonzárón, miután megrondálodott és már csak gurulni volt képes az autója, mert eltalálta a falat, úgy döntött, hogy nekimegy a mögötte haladó bajnoki ellenfelének, Damon Hillnek, ugyanis, ha Hill is kiesik, Schumacher a bajnok
- 2007 Raikkonentől, Igaz, itt ő nem csinált semmi szabálytalant (mint ahogy Hamilton sem 2008-ban Szingapúrban), de az utolsó futamon Braziliában, ő megnyerte a futamot (azzal a vb-címet is), 2. lett Massa, 3. Alonso. 4. Nico Rosberg, 5. Robert Kubica, 6. Nick Heidfeld és 7. lett Hamilton, aki igy 1 ponttal elbukta a címet. Csakhogy: a futam után kiderült, hogy a Hamilton előtt befutó 3 pilóta autója szabálytalan volt, ami miatt mindig kizárás jár. Csakhogy ha kizárják őket, Hamilton 3 ponttal többet kap, és ő lett volna a bajnok, és inkább a szabályzat ellen döntöttek, hogy ne befolyásolják a vb-t.
- 2021: Abu-Dzabi. Hamilton vezeti a futamot és ő a bajnok, mert pontegyenlőséggel érkeztek a szezonzáróra, és aki elől végzi a futamot, az nyeri a vb-t, csakhogy 5 körrel a vége előtt bejött a biztonsági autó, Hamiltonnak nem volt annyi előnye a 2. helyezetthez képest, hogy bejöjjön kerékcserére (bizony, ilyenkor előnyösebb helyzetben van az, aki hátrébb van. Ugyanis a bokszkiállást illetően, az mindig az ellenkezőjét teszi, mint az élen lévő. Ha az élen lévő bemegy kereket cserélni, ő kint marad a pályán, ha az élen lévő kint marad, akkor a másik bejön). No meg a 2. helyen autózó Verstapennek volt elegendő előnye a mögötte autózóhoz képest, hogy bemenjen kereket cserélni, és kijöjjön elé.
A szabályzat azt mondja, hogy ha elengedik a lekörözött pilótákat, akkor kell várni még egy kört, hogy a futamot újraindithassák, csakhogy, ha igy jártak volna el (szabályszerűen), akkor a futamot már nem indították volna újra, és Hamilton a bajnok. De megint kedvük szerint átírták a saját maguk által lefektetett szabályokat, és nem vártak még egy kört, hanem azonnal újraindították a futamot, mindössze 1 körre, ami elég is volt, hogy a friss gumikon autózó Verstappen megelőzze Hamiltont.
No meg, csak azok a pilóták kellett eltűnjenek (a lekörözöttekből), akik Hamilton és Verstappen között voltak, a 3. helyen autózó Sainznak, nem adták meg a lehetőséget, hogy ő is a futamgyőzelemért harcolhasson. A közte és Verstappen között lévő lekörözött pilóták ott kellett maradjanak, hogy védjék a hollandot egy esetleges támadástól.
Tehát ha Massa megkapja Hamilton 2008-as bajnoki címét, akkor Hamilton megkapja a 2007-est és a 2021-est. Hát, elfogadom.
https://infostart.hu/sport/2023/04/05/bo...a-1-vb-nek
Tehát 2008-ban (Massa és Hamilton bajnoki csatájának évében, ahol az utolsó futam utolsó utáni fél percében nyerte meg Hamilton a vb-t) rendeztek előszőr futamot Szingapúrban (az volt az első villanyfényes futam az F1 történetében, méghozzá egy utcai pályán - utcai pálya azt jelenti, hogy nincsenek bukóterek, minden megcsuszás a falban végződhet).
Massa egy szenzációs idővel megszerezte a pole poziciót, és szépen vezette a futamot, míg kb a 15. kör környékén az akkor Renault autót vezető Alonso kiállt kerékcserére meg tankolásra (az utolsó helyek egyikéről, ugyanis hátulról rajtolt, mert az időmérőn elromlott az autója). Irtó hamar volt még egy kiálláshoz. Csakhogy egy körrel később az akkori csapattársa, a 3x világbajnok Nelson Piquet fia a falnak csapta az autóját, ami miatt bejött a biztonsági autó, és mint ilyenkor mindig, a mezőny 90%-a bement kerékcserére meg tankolásra, és igy Alonso, aki már teljesítette ezt, az élre állt, mert mindenki eltűnt előle. Utcai pályán szinte lehetetlen előzni, igy csak pályán kellett tartani az autóját, hogy megnyerje a futamot.
Nos, ami a többiek kiállását illeti, az élről bejövő Massáét kicsit elkapkodták, és zöld jelzést adtak, mikor a tankolócső még az autóján volt, ami a futamába került, és végül utolsó helyek egyikén futott be, nulla ponttal a szerint megérdemelt 10 helyett, amit kapott volna, ha nyer:
Hamilton 3. lett, 6 pontot kapott, és szezon végén 1 ponttal ő lett a bajnok.
Nos, nekem már akkor gyanús volt, hogy Alonso csapattársa pont egy körrel a spanyol kiállása utána falnak csapja az autóját, és ez mennyire jól jön Alonsónak. Léteznek ekkora véletlenek? Nem. De ez csak egy évvel később derült ki, mikor Piquet kitette a csapata szezon közben a gyenge szereplése miatt, ami miatt a brazil kitáltalt a Szingapúrban történtekről.
Ugyanis a csapatfőnöke Flavio Briatore parancsára csapta az autóját a falba, hogy ezzel segítse a csapattársát. Csalás a sokadik hatványon.
Akkor Briatorét és még egy fontot csapatmérnőköt kidobták az F1-ből emiatt, Alonsót nem vádolták semmivel, megtarthatta azt a győzelmet.
Csakhogy állítólag létezik egy olyan szabály (amit érdekes módon az F1 73 éve alatt sosem alkalmaztak), hogy ha egy futamon csalás történik, azt a futamot törölni kell.
Massának nagyon jól jött volna, hogyha ez a futamot törlik, mert akkor Hamilton nem kap 6 pontot, és Massa lett volna év végén a bajnok.
Tehát ahelyett, hogy akár utólag kizárják a csalót, nem, az egész futamot törölni. De mint mondtam, ilyesmi sosem történt, pedig volt csalás bőven az évtizedek folyamán.
No meg, aki óvás akar ilyesmi miatt benyújtani a szezon végéig kell ezt megtegye. Massa azt egy évre rá tudta meg, tehát már semmi óvás nem nyújthatott be a szingapúri futam törlését illetően. De jaj, mennyit nyavalygott jó 10 éven át emiatt, mintha legalábbis a Renault csapat adott volna neki zöld jelzést a tankolása alatt, ami miatt löttek a futamának.
Volt akkor kapkodás a boxutcában, mert szinte minden csapat mindkét pilótája bejött egyszerre, de mégis csak a Ferrari cseszte el.
Itt a történet véget is érhetne, csakhogy idén tavasszal az akkor az F1-et irányitó Bernie Ecclestone adott egy interjút, melyben elismerte, hogy már a szezon vége előtt tudtak a csalásról (a sport vezetősége), de elhallgatták a dolgot, hogy ne egy zöld asztali húzás döntse el a címet. Na, ennyi kellett Massának, hogy ismét támadásba lendüljön.
Dél-Koreában, ha megölsz valakit/valakiket, és 15 éven át nem kaptak el, 15 év plusz egy napra rá bemehetsz a rendőrségre, hogy elismerd, amit tettél, és egy újjal sem nyúlhatnak hozzád.
Eleinte csak a sportot akarta perelni, és itt még meg is értettem volna. Anyagi követelményei voltak, mert ha akkor ő jön ki bajnoknak, egészen más lett volna a piaci értéke, köv. évre sokkal nagyobb fizetést kapott volna a csapatától, és amikor évek múlva távozott a Ferraritól, ha bajnoki címmel a zsebében teszi azt, akkor sokkal több csapat érdeklődött volna utána, mert minden csapatnak érdeke, hogy leszerződtessen egy bajnokot. Csakhogy közben Massa meggondolta magát, és akarja a 2008-as vb-címet is, 15 évvel később. És ezzel teszi magát közröhej tárgyává. Wéber Gábor is elmondta erről a véleményét, ugyanis szerinte Massa sosem volt egy bajnok alkat, volt pár pálya (nem túl sok), ami nagyon feküdt a vezetési stílusának, de pl egy esőben eset-kelt, márpedig esőben a pilóta számít, nem az autó. No de (továbbra is Wéber szerint) amilyen sportszerűen viselte, hogy szinte bajnok lett a hazai pályáján, de 30 másodperccel később mégsem - a futam után a dobogón, emiatt az emberek a szívük bajnokának tekintették.
De most ezzel a röhejes jogi lépésével ezt a tiszteletbeli "címet" is el fogja veszíteni (még mindig Wéber szerint).
Ha valami SF-be illő "csoda" folytán sikerrel jár, olyan precedenst teremtene az ügy, hogy rengeteg vb-cim más tulajdonába kerülne (évtizedek óta lezajlott bajnoki csatákból):
- Senna 1990-ben, mikor a szezonzárón szándékosan kiütötte Prostot, mert neki elég volt, hogy kiessenek mindketten, hogy ő legyen a bajnok
- 1994-ből Schumachertől, aki a szezonzárón, miután megrondálodott és már csak gurulni volt képes az autója, mert eltalálta a falat, úgy döntött, hogy nekimegy a mögötte haladó bajnoki ellenfelének, Damon Hillnek, ugyanis, ha Hill is kiesik, Schumacher a bajnok
- 2007 Raikkonentől, Igaz, itt ő nem csinált semmi szabálytalant (mint ahogy Hamilton sem 2008-ban Szingapúrban), de az utolsó futamon Braziliában, ő megnyerte a futamot (azzal a vb-címet is), 2. lett Massa, 3. Alonso. 4. Nico Rosberg, 5. Robert Kubica, 6. Nick Heidfeld és 7. lett Hamilton, aki igy 1 ponttal elbukta a címet. Csakhogy: a futam után kiderült, hogy a Hamilton előtt befutó 3 pilóta autója szabálytalan volt, ami miatt mindig kizárás jár. Csakhogy ha kizárják őket, Hamilton 3 ponttal többet kap, és ő lett volna a bajnok, és inkább a szabályzat ellen döntöttek, hogy ne befolyásolják a vb-t.
- 2021: Abu-Dzabi. Hamilton vezeti a futamot és ő a bajnok, mert pontegyenlőséggel érkeztek a szezonzáróra, és aki elől végzi a futamot, az nyeri a vb-t, csakhogy 5 körrel a vége előtt bejött a biztonsági autó, Hamiltonnak nem volt annyi előnye a 2. helyezetthez képest, hogy bejöjjön kerékcserére (bizony, ilyenkor előnyösebb helyzetben van az, aki hátrébb van. Ugyanis a bokszkiállást illetően, az mindig az ellenkezőjét teszi, mint az élen lévő. Ha az élen lévő bemegy kereket cserélni, ő kint marad a pályán, ha az élen lévő kint marad, akkor a másik bejön). No meg a 2. helyen autózó Verstapennek volt elegendő előnye a mögötte autózóhoz képest, hogy bemenjen kereket cserélni, és kijöjjön elé.
A szabályzat azt mondja, hogy ha elengedik a lekörözött pilótákat, akkor kell várni még egy kört, hogy a futamot újraindithassák, csakhogy, ha igy jártak volna el (szabályszerűen), akkor a futamot már nem indították volna újra, és Hamilton a bajnok. De megint kedvük szerint átírták a saját maguk által lefektetett szabályokat, és nem vártak még egy kört, hanem azonnal újraindították a futamot, mindössze 1 körre, ami elég is volt, hogy a friss gumikon autózó Verstappen megelőzze Hamiltont.
No meg, csak azok a pilóták kellett eltűnjenek (a lekörözöttekből), akik Hamilton és Verstappen között voltak, a 3. helyen autózó Sainznak, nem adták meg a lehetőséget, hogy ő is a futamgyőzelemért harcolhasson. A közte és Verstappen között lévő lekörözött pilóták ott kellett maradjanak, hogy védjék a hollandot egy esetleges támadástól.
Tehát ha Massa megkapja Hamilton 2008-as bajnoki címét, akkor Hamilton megkapja a 2007-est és a 2021-est. Hát, elfogadom.
2023-10-30, 14:24:10
Jó tudni, hogy Pereznek akadnak rajongói (akik, miután haza pályán kiütötte a hősüket egy Ferrari, elgyepáltak pár Ferrari rajongót).
https://www.youtube.com/shorts/LdZmFKUlgds
https://www.youtube.com/shorts/LdZmFKUlgds
2023-10-31, 12:34:06
(2023-10-30, 14:24:10)George Bailey Írta: [ -> ]Jó tudni, hogy Pereznek akadnak rajongói (akik, miután haza pályán kiütötte a hősüket egy Ferrari, elgyepáltak pár Ferrari rajongót).
https://www.youtube.com/shorts/LdZmFKUlgds
Perez egy idióta, remélem jövőre kiteszi a RB a szűrét, mert semmi haszna, hacsak apuka meg nem veszi neki az ülést...
https://www.formula1.com/en/latest/video...78487.html
0:15-nél jól látni, hogy rengeteg helye lett volna, de ráhúzta a verdát a Ferkára...
Plusz: balra is kimehetett volna a pályáról, hogy ne zúzza szét a kocsit, nem büntették volna miatta...
Vicc a pali, ugyanolyan kocsiban még fele annyi pontot sem képes hozni idén, mint csapattársa...
Van egy jó versenye, utána meg 5 amin betlizik...
Egyetlen pozitívum, hogy legalább maga mögött tudja tartani a fekete halottszállítós angol megasztárt... Igaz, idén már az is necces lesz a végére, amennyire buta a mexikói...
Kár, hogy a Ferkák évek óta képtelenek előrelépni...
Jó volt látni az első félévben Alonsót, (sajnos az AM nem versenyképes), a másodikban pedig a 2 Mekit...
Jövőre jó lenne, ha még versenyképesebbek lennének a Mekik és győznének is, nem csak dobogósok lennének... van két fiatal versenyzőjük, akikkel és egy még jobb kocsival simán esélyesek lehetnek rá jövőre...
Mert ha a RB továbbra is 19-ből 18 versenyt fog nyerni, akkor ugyanúgy unalmassá válik az egész, ahogy azzá lett, mikor a Merci nyert 7 éven át zsinórban, fordulókkal a vége előtt...
2023-10-31, 21:17:39
2023-11-02, 18:37:57
Már ennek is 15 éve (napra pontosan). Hogy repül az idő. Ezekre az utolsó körökre azért is emlékszem annyira jól, mert az évek során láttam már... nem kevésszer.
De emlékszem arra a 2008-as estére is az utolsó köröket illetően: azon töprengtem, mihez kezdek a pezsgővel (bármilyen más italt ihat az ember bánatában, de nem pezsgőt).
Mikor Massa átjött a célvonalon, akkor már úgy voltam vele, hogy game over. És aztán Glock...
A Ferrari akkori elnöke összetörte a tévéjét az utolsó utáni fél percben történtek miatt. Azóta sem nyert a Scuderia semmit, és a köv. években is aligha fog.
De emlékszem arra a 2008-as estére is az utolsó köröket illetően: azon töprengtem, mihez kezdek a pezsgővel (bármilyen más italt ihat az ember bánatában, de nem pezsgőt).
Mikor Massa átjött a célvonalon, akkor már úgy voltam vele, hogy game over. És aztán Glock...
A Ferrari akkori elnöke összetörte a tévéjét az utolsó utáni fél percben történtek miatt. Azóta sem nyert a Scuderia semmit, és a köv. években is aligha fog.
Show Contentspoiler:
Csacsika, neked mi volt az első reakciód?
2023-11-03, 17:41:14
2023-12-29, 13:07:10
https://sielok.hu/rovat/hirek/cikk/micha...balesetet/
Továbbra is fenntartom azon véleményemet, miszerint a rajongók - azok, akik hatalmas összegeket fizettek anno, hogy elmehessenek egy-egy versenyre élőben szurkolni neki, esőben vagy dögmelegben, vagy akik csak a tévékészülék előtt izgulták végig a versenyeket, akik a csalásai ellenére is kiálltak mellette - valamivel többet érdemelnének, mint "semmi közük, mi van Schumacherrel" (ezt a kritikát a feleségének, meg a sajtósának Sabine Kehmnek szánom). Amikor az ember világhíresség, olyan nincs, hogy teljesen privát ügy 10 éven át. Ez az ára a hirességnek. No meg, mi történhetne, ha a két nő közül valamelyik kiállna évente, és mondana 3-4-5 mondatot? Nem kell a teljes igazat, csak valami információmorzsát (és akkor talán nem lenne annyi fake news erről). Azt teljesen megértem, hogy abban a 2 évben, míg a fia versenyzett (bénázott) az F1-ben, tilos volt őt az apjáról kérdezni interjúk során.
Nem ezt érdemelte az élettől Schumi, az biztos, de a rajongók sem ezt a teljes hírzárlatot.
#keepfightingmichael tovább
Továbbra is fenntartom azon véleményemet, miszerint a rajongók - azok, akik hatalmas összegeket fizettek anno, hogy elmehessenek egy-egy versenyre élőben szurkolni neki, esőben vagy dögmelegben, vagy akik csak a tévékészülék előtt izgulták végig a versenyeket, akik a csalásai ellenére is kiálltak mellette - valamivel többet érdemelnének, mint "semmi közük, mi van Schumacherrel" (ezt a kritikát a feleségének, meg a sajtósának Sabine Kehmnek szánom). Amikor az ember világhíresség, olyan nincs, hogy teljesen privát ügy 10 éven át. Ez az ára a hirességnek. No meg, mi történhetne, ha a két nő közül valamelyik kiállna évente, és mondana 3-4-5 mondatot? Nem kell a teljes igazat, csak valami információmorzsát (és akkor talán nem lenne annyi fake news erről). Azt teljesen megértem, hogy abban a 2 évben, míg a fia versenyzett (bénázott) az F1-ben, tilos volt őt az apjáról kérdezni interjúk során.
Nem ezt érdemelte az élettől Schumi, az biztos, de a rajongók sem ezt a teljes hírzárlatot.
#keepfightingmichael tovább
2023-12-29, 13:17:51
(2023-12-29, 13:07:10)George Bailey Írta: [ -> ]https://sielok.hu/rovat/hirek/cikk/micha...balesetet/
Továbbra is fenntartom azon véleményemet, miszerint a rajongók - azok, akik hatalmas összegeket fizettek anno, hogy elmehessenek egy-egy versenyre élőben szurkolni neki, esőben vagy dögmelegben, vagy akik csak a tévékészülék előtt izgulták végig a versenyeket, akik a csalásai ellenére is kiálltak mellette - valamivel többet érdemelnének, mint "semmi közük, mi van Schumacherrel" (ezt a kritikát a feleségének, meg a sajtósának Sabine Kehmnek szánom). Amikor az ember világhíresség, olyan nincs, hogy teljesen privát ügy 10 éven át. Ez az ára a hirességnek. No meg, mi történhetne, ha a két nő közül valamelyik kiállna évente, és mondana 3-4-5 mondatot? Nem kell a teljes igazat, csak valami információmorzsát (és akkor talán nem lenne annyi fake news erről). Azt teljesen megértem, hogy abban a 2 évben, míg a fia versenyzett (bénázott) az F1-ben, tilos volt őt az apjáról kérdezni interjúk során.
Nem ezt érdemelte az élettől Schumi, az biztos, de a rajongók sem ezt a teljes hírzárlatot.
#keepfightingmichael tovább
Nem olyan nehéz kisakkozni, hogy mi lehet vele. Gyanítom, ha cselekvőképes volna, beszámítható volna, akkor már szerepelt volna műsorokban. Ilyen kiszolgáltatott, magatehetetlen állapotban értelemszerűen a családja nem szeretné őt mutogatni. Ez érthető valahol.
Ők azt szeretnék, ha az emberek emlékezetében a 7-szeres bajnok, legenda maradna meg.
2023-12-29, 13:47:34
(2023-12-29, 13:17:51)FilmFan Írta: [ -> ]Nem olyan nehéz kisakkozni, hogy mi lehet vele. Gyanítom, ha cselekvőképes volna, beszámítható volna, akkor már szerepelt volna műsorokban. Ilyen kiszolgáltatott, magatehetetlen állapotban értelemszerűen a családja nem szeretné őt mutogatni. Ez érthető valahol.
Ők azt szeretnék, ha az emberek emlékezetében a 7-szeres bajnok, legenda maradna meg.
Nem fényképekről beszéltem én (még akkor sem, ha az elmúlt években ebbe bolondult bele a világ), sem abba, hogy újságírókat/riportereket engedjenek a közelébe, hanem, hogy mondjanak ők pár mondatot róla (mint mondtam, nem kell a teljes igazságot).
"Te se szeretnéd, ha rólad beszélnének ilyen esetben" - csakhogy nekem nincs sok rajongóm, akik tűzön-vízen kiálltak volna mellettem hosszú éveken át.
2024-01-08, 21:11:07
2024-01-11, 21:52:31
2024-02-01, 15:08:57
Itt valami hatalmas dolog van készülőben.
https://f1vilag.hu/hirek/hamilton-tavozi...attagjait/
Bárhol is legyen jövőre, míg nem egy Red Bullban van, aligha fog számitani a vb-esélyeket illetően, mert 2026-ig senki nem fogja meg a bikát (nem véletlenül az egyes szám).
És 2026-ra, mire jönnek az új szabályok, már 41 éves lesz. Persze, az 50-es években Fangio jó 40 évesen nyerte mind az 5 bajnoki címét, és 92-ben Mansell is 39 évesen lett bajnok, de más idők voltak.
Először is, nem volt ennyire zsúfolt a versenynaptár, Akkoriban 14-15 futam volt egy évben, most lassan tizzel több van, tehát sokkal, de sokkal kimerítőbb egy szezon.
No meg akkoriban javában debütáltak 25-30 évesen is pilóták, és egy kb 30 évessel sokkal könnyebben felveszi az ember a versenyt 40 évesen, mint egy 20-25 évessel (mikor manapság 18-20 évesen debütálnak).
Persze, majd színesebb lesz az önéletrajza, miután a Ferrarit is megjárta, de vb szempontjából egykutya (de hadd tévedjek).
https://f1vilag.hu/hirek/hamilton-tavozi...attagjait/
Bárhol is legyen jövőre, míg nem egy Red Bullban van, aligha fog számitani a vb-esélyeket illetően, mert 2026-ig senki nem fogja meg a bikát (nem véletlenül az egyes szám).
És 2026-ra, mire jönnek az új szabályok, már 41 éves lesz. Persze, az 50-es években Fangio jó 40 évesen nyerte mind az 5 bajnoki címét, és 92-ben Mansell is 39 évesen lett bajnok, de más idők voltak.
Először is, nem volt ennyire zsúfolt a versenynaptár, Akkoriban 14-15 futam volt egy évben, most lassan tizzel több van, tehát sokkal, de sokkal kimerítőbb egy szezon.
No meg akkoriban javában debütáltak 25-30 évesen is pilóták, és egy kb 30 évessel sokkal könnyebben felveszi az ember a versenyt 40 évesen, mint egy 20-25 évessel (mikor manapság 18-20 évesen debütálnak).
Persze, majd színesebb lesz az önéletrajza, miután a Ferrarit is megjárta, de vb szempontjából egykutya (de hadd tévedjek).
2024-02-01, 21:58:41
És most már hivatalos.
Hát, sok mindenre számítottam, de erre biztos nem. Persze 1-2 évenként mindig felmerült ez a téma, de csak olyan kötelességszerűen (kölcsönös udvarlás)... ez idáig.
Hát, sok mindenre számítottam, de erre biztos nem. Persze 1-2 évenként mindig felmerült ez a téma, de csak olyan kötelességszerűen (kölcsönös udvarlás)... ez idáig.