This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Filmkritikák
Heart of Stone

Szegény ember IM filmje Smile Tolják szegény gilisztavállú csajt akcióhősnek, de annyira komolytalan mikor lenyom 100kilós pasikat a pálcika kezeivel, és olyan X lábbal fut vicces nézni. De ő a szuperügynök..és megold mindent is Smile Rém untam a filmet, gyenge, unalmas, nevetséges, sose lesz ebből trilógia, bár láthatóan erre mennek.

2/10
Válaszol
Őrült kalandok - Nightlife (2020)
Német romkom/dramedy. Hujuj.
Egy éjszakai bárpultosról szól, akinek haverja rossz társaságba keveredik és próbál segíteni, hogy valamivel kompenzálja társa orosz gengsztereknek okozott kárját (150 ezer eurónyi kokain tűnt el autóstól együtt). Mindeközben főhösünk randizni próbál álmai nőjével és próbálja rábeszélni, hogy ne utazzon el USA-ba dolgozni.

NEM JÓ vígjáték és még dramedynek se nevezhető. Ennél még az itthonra behozott francia import bugyuta vígjátékok is jobbak sajnos. A kasztinggal nincs baj, de a forgatókönyv pff.
3/10 (De legszívesebben nem is pontoztam volna)

Barátnőt felveszünk - No Hard Feelings (2023)
JLaw romkom-os R rated-es dramedyje. Kisujjában benne van a vígjáték, még akkor is ha hosszú idő után ez az első filmes projektje.
Show ContentSpoiler:
Kb olyan szintű poénok vannak benne mint a trailerben.
6/10 szódával elmegy, de simán ki is hagyható
Válaszol
Hiddens Strike

Jackie Chan új filmje, ami nem is új, mert vagy 3 éve dobozban hevert, de örülök hogy előkerült, mert marha szórakoztató látványos igazi Jackie film. Az meg plusz élmény hogy Cena is benne ökörködik. Egy percig sem szabad komolyan venni, és nagyon fogod élvezni, ha szereted ezt a stílust. Történet faék, valami olajkút bázist, ami kínai, terroristák elfoglalják hogy lenyúlják az olajat, de jön Jackie és csapata megmenteni mindenkit, Cena meg öccsét jön megbosszulni, így össze kell dolgozniuk. Persze családi szál meg pasi farokméregetés, és nagy dumák meg poénok benne. Látvány olyan amilyen, cgi elég bénácska, de a harci jelenetek megint a régiek + Cena ..állat a pasi Smile

Kellemes kikapcsoló szórakoztató limonádé..nekem bejött..

7/10 +1 mert a kötelező bakiparádé a végén megvolt Smile
Válaszol
Kék Bogár

Hát egyelőre 1 órát bírtam ebből a hisztis kis pötsből. Komolyan ennyire még nem bacta fel az agyam idióta szereplő..ez a taknyos kis hülyegyerek, elképesztően irritáló ahogy nyivákol meg hisztikézik. Azt hittem Transformers 1 részében  szereplő LaBeouf nél nem lesz irritálóbb emberke, de ez a kisgyerek viszi a pálmát. Amit előad mikor belekerül a Bogár, én ütném míg mozog. A film meg egy Venom koppintás, erős Halálos Iramban "Tsalád" beütéssel. Csak itt bogár a cucc, és ettől elvileg király atom fegyver lesz bárki akibe bemegy. A kiválasztottba, és itt egy hisztiző nyivákoló kis idiótába megy bele. Első egy óra annyira fárasztó miatta, irritáló és unalmas, ez a jaj nem ütöm meg a gyilkos rosszfiút, beszéljük meg inkább, jaj ki akarják irtani a családom, csevegjünk már, Peace meg bébifókák, ne bántsuk egymást gyerekek...áááá ..mint egy meleg a pszihológusánál..komolyan.
Majd folytatom.

Hát próbáltam..esküszöm..de annyira untam hogy elképesztő..a vége kaptafa, elkapják jön a család mint igen béna felmentő sereg, győz a jó senki se hal meg..és vége hurrá..pörgettem már a végét..ez f*s

1/10
[-] Az alábbi 1 felhasználó kedveli Szaszika hozzászólását:
  • l.a.c.y.
Válaszol
Retribution - Megtorlás (2023)
Már láttam a spanyol eredetit, úgyhogy sejtettem, hogy Liam Neeson itt nem kick-ass karaktert fog játszani. Túl klisés lett a forgatókönyv, azt hittem, hogy legalább az eredetihez képest még több fordulatot tesznek bele.
A film nézése közben egy másik, többnyire zárt térben játszódó film jutott eszembe Rohammentő (2022): ugyanúgy remake és egy tévés író adaptálta a filmet.
Nimród jól oldotta meg, hogy azért vizuálisan ne legyen túl egyhangú a az egész mert mégis csak egy kocsiban játszódik a film legnagyobb része.
Hála istennek Bay-el ellentétben nem nyomatta tele drónos felvételekkel.
Az autós üldözéses jeleneteknél viszont néha éreztem - furcsa módon -, hogy a Viszkis azért jobb volt ebben.
A spanyol verziótól eltérően itt másvalaki lesz a rejtélyes zsaroló, viszont szerintem sejthető lesz, hogy kicsoda, nem volt olyan WTF moment.
Tisztes iparosmunka Nimródtól. Egy B-filmes forgatókönyvből.
Remélem Nimródnak egyszer majd lesz lehetősége, hogy saját forgatókönyvét is megvalósítsa. Én szurkolok neki.
5/10 (Ha nem Nimród lett volna benne, meg se néztem volna a filmet)

A Fülkének (2002) emlékeim szerint sokkal jobb sztorija volt.
Nem véletlenül a studió sem nagyon tolta a marketinget: 1 hónapppal az amerikai premier után már fizetős VOD-s felületeken elérhető lett a film.

Apai örömök - Vaterfreuden(2013)
Alapsztori: A csajozós fázisban lévő főhősünkhoz betoppan régen nem látott tesója és az ő házi kedvenc vadászgörénye(!). Tesónak kell pénz, ezért elmegy a főszereplőnk a termékenységi klinikára "egy kis anyagot" leadni, nem sokkal később pedig balesetet szenved a tesó vadászgörénnyével. Igen, ott lent. Megműtik, de már nem lehet gyereke. Viszont kideritik, hogy ki az, aki igénybe vette az ő anyagát. Történetesen egy ismert műsorvezetőhölgy, aki klinikára ment megtermékenyítésre. Mit gondoltok vajon összejönnek a film végére? Wink
Amikor a németek a francia tucatvígjáték receptjét átültetik hazai környezetre.
Aki szereti az itthonra behozott random francia vígjátékokat, az ezt is szeretni fogja (nem rémítsen el, hogy német).
Délutáni/esti filmnézésnek tökéletes, ha pontoznom kellene sima 6/10
Válaszol
Mission Impossible  - Leszámolás -


Próbáltak emelni a téten, nagypapi hajat festett, botoxozott, meg kameratrükkök, sminkesek dögivel. Így eladható valami ügynökfélének Cruise mint Hunt, de minek? Kb annyira hiteles benne, mint az Egri Csillagokban lett volna a Millenium Falcon Smile
Igyekeztek is mindig sötétben felvenni, meg akció közben mikor úgyse a tatára figyelsz. 
Fárasztó ez a világszupermegmentés, meg támad az MI..és valami béna ikerkulcsok miatt szaladgálnak meg öldökölnek naphosszat, persze a kamu álmaszkos bandázás is van. Komolyan ez a legröhejesebb dolog benne. Akciók persze vannak, rombolják a városokat, autókat, verekednek, nulla életszerüséggel. Csaj is aki megnyiffan benne., nem hogy elővenne egy Glockot és lelőné a főellent, ehelyett valami béna spádéval hadonászik és 1 méterre lévő pasit képtelen eltalálni vele..borzalmas gagyi..
Nem csoda hogy a nézettsége, bevételei óriásit estek, ez ma már inkább szánalmas mint klasszikus sorozat. Ennél még a Halálos iramban 10 is jobb volt, ami nagy szó...és persze ez is 2 részes mert fejni kell a népet Smile

2/10  jóindulattal..mert nosztalgia?
Válaszol
The Expendables 4  - Feláldozhatók 4 - 


Ha olyan kritikát olvasol hogy vacak meg unalmas, el ne hidd. Remek kis hentelős film, persze nem akkora durranás mint az 1 volt, ami bombasiker lett, a régi nagy arcok miatt. Sajnos ők már erősen megfogyatkoztak. Ki nem akart benne lenni, ki meg már rémesen kiöregedett lebénult stb..(Willis, Lee stb ) Maradék próbálja elvinni a hátán a történetet, de szegény Lundgren is, hát már messze van Drago formájától, igen messze. Ő aki karatemester, már egy pofont se ad  inkább a poénos vaksi lövész csávót tolja. Egyértelműen Statham-re épül a dolog, meg Sly-ra. Az ő kettejük haveri kémiájára, és szó se róla amikor vannak akkor jó, de fura húzással a filmben elég keveset vannak együtt (nem spoilerezek) Csajok is lettek benne, de hogy minek? Persze akkora mellekkel, csoda hogy kilát mögüle..Smile
Látványos, izgalmas, de azért nagyon nem aggódunk senkiért. Rosszak igen látványosan elhunynak, győz a jó (a jó?) és ennyi. Búcsúnak épp elég is volt

6/10 +1 mert hát azért nagy arcok ők..
Válaszol
A Védelmező 3 


Fura kettősség van bennem. Egyrészt a meseszerű gyenge történet miatt, mert az ok, hogy 1-2 részben csak sima bűnözőket meg bandájukat iktatta ki lazán, de itt a Camorra ellen megy? Ugyan már Smile Nem azt akarom írni hogy nincsenek ilyen szintű végrehajtók, és ilyen gyilkoló tudású emberek, de nem a maffia ellen.  Feleslegesen túlzó legyilkolásokkal és látványos hentelésekkel megy előre, lássuk be komplett idióták ellen, de a történet erősen faék, és béna. A CIA csaj meg azért kellett hogy legyen valami háttérzaj is, hogy azért ez csak a maffia, azt nem iktatja ki 1 ember Smile  A, hát nem kicsit öregedő Denzel papa azért megpróbálja, persze nagyrészt sikerrel. De ő se sérthetetlen, elején kiderül..érdekes csavarral kezd, de valahogy oda kellett kerülnie ahová..

Másrészt viszont megérintett a látszatra kis primitív mondanivalója a filmnek. Az élet,  ahogy élni kéne, ahogy élni lehetne..és ahogy sokan szeretnének is,  egyszerűen boldogan, remek hasonló békés emberekkel körülvéve. Hát igen, ez a mai világunkban, a manapság történéseiben, nagyon is aktuális. Ki ne akarna egy békés kis városban csendesen boldogan élni?
Hát ez az....ezért

7/10 a film
Válaszol
Killers of the flower moon

[Kép: LxfwMt9.jpeg]

A film az 1920-as évek Amerikájába kalauzol, egészen pontosan Oklahomába, és az oszázs indiánok életébe enged mély betekintést. Az oszázsokról azt kell tudni, hogy valami irdatlan gazdag népcsoporttá váltak azt követően, hogy a területükön olajat találtak, és onnantól kezdve el is kezdtek a törzs tagjai nagy lábon élni: fényes ékszereket hordani, szép ruhákban járni (öt forintért dollárért kuglert venni Big Grin ), sofőrnek meg fehéreket alkalmaztak. A pénz egy olyan dolog azonban, ami a bűnözőket is vonzza magához, és velük együtt a gyilkosságokat, így kerül a képbe DiCaprio Ernest Burkhartja, egy első világháborút megjárt veterán, aki bácsikájához, a magát Királyként emlegető William Hale-hez (Robert De Niro) érkezik, hogy nála húzza meg magát egy ideig.
Csupán  a kapzsiság mozgatja a léha Ernestet, aki ördögi nagybátyja ötletére elkezdi magát beédesgetni egy oszázs famíliába, azzal a céllal, hogy kiforgassa őket a vagyonukból.
Abban a három és fél órában (egyszer nem kellett kimennem a mosdóba, na erre sem fogadtam volna), ameddig Martin Scorsese filmje tart, egy rendkívül szövevényes, fordulatos és már-már eposzi méreteket öltő történet bontakozik ki a szemeink előtt. Az alapul szolgáló regényhez képest, melyet David Grann jegyez, nagy különbség azonban, hogy a film kétharmada nem az FBI születésével, és a hírhedt igazgatója, J. Edgar Hoover első ügyének grandiózus nyomozással van elfoglalva, hanem leginkább azzal, ahogy egy simlis beépül az oszázsok közé, és valahol félúton beleszeret a mindig szomorú szemű, ugyanakkor higgadt és kedves feleségébe, az indián származású Mollie-ba (pedig jobban szerettem volna, ha a nyomozáson van a hangsúly).
A Megfojtott virágok egy annyira komplex film, hogy szinte lehetetlen beskatulyázni. Mi lenne ez, egy remek western? Egy klasszikus szerelmi sztori? Egy gengszterfilm? Nyomozós thriller? Történelmi alkotás? Mindegyik és egyik se. Egy lassan csordogáló, értelmes film (jobb lett volna, ha picit pörgősebb, de talán ez az egyetlen Scorsese-film, ami mentes a tipikus Scorsese dumáktól. Ami egy plusz pont.

Martin Scorsese zsinórban a 3. regényadaptációt viszi nagyvászonra a meditatív Némaság és a megosztó (ugyanilyen hosszú) Ír után. Kiváló érzékkel nyúlt bele az amerikai őslakos kihasználás témába, egy több fronton is megdöbbentő és kliséktől mentes alaptörténettel.
Sokkal jobban szerettem volna, ha DiCaprio a nyomozást vezető FBI ügynök szerepébe bújt volna, nem nagyon áll jól neki a görnyedt, patkányszerű negatív szerep. Kétlem, hogy megkapná rá a második Oscar-díját.
Tomas Masaryk, Brezsnyev nem szarik.

Fuck you, Michael Masi!
[-] Az alábbi 1 felhasználó kedveli George Bailey hozzászólását:
  • Maminti
Válaszol
Marvelek


Nehéz írni ilyenkor, mert ezt a filmet azok csinálták, akik az Endgame-et. Akkora bődületes ostobaság, és béna filmecske hogy hihetetlen. De ha azt nézem hogy az új  Thor is mekkora ostoba röhejes film lett, akkor beleillik a sodorba.
Mint paródia egész jó lenne, Űrgolyhó szint Smile  levegő elszívás?? Debella Smile és ezek a cicás polipos feneketlen Poppins táskamacskák Smile vicces..

De ők ezt komolyan gondolták, és láthatóan van benne pénz meg munka. A végeredmény mégis siralmas. Ezt pedig a történet mélységes silánysága adja. Nagyrészt másolt, pl a család tiszta kék bogár szerü debilek. Semminek nincs súlya rommá vernek mindenkit, senki se hal meg, még a rosszak se véreznek. Smile
A sálas bunyó meg már burleszk szint, elképesztően szánalmas. Énekelgetés?? wtf? A megmentendő bolygó lakossága kb 200 fő..egy egész bolygóé..a másik szuperbolygóé szintén..Képtelenek a film készítői bolygónyi léptékben megcsinálni a történéseket. Endgame-ben ez legalább valamennyire hiteles volt, de itt...Mintha a korai Csillagkapu részeket nézném Smile és a vége..ok nem tudományos ismeretterjesztés, de Danverscica újraindít egy haldokló csillagot?? wtf? belerepül és bebikázza Smile Ez azért erős volt nekem..és hipphopp helyre is jött minden a bolygón..aztaa..itt kicsit elküldtem a k anyjába a készítőket Smile ilyenen már kínjában se tud röhögni az ember..

Persze látványos meg minden, de ez manapság már nem érdem, hanem alap ilyen filmeknél. Csajos bandázás néha szórakoztató, nézhető a film, de felejtős..
és az erős utalás a kisfilmben a végén, hát jó próbálkozás lehet összemosni a két világot, ..
4/10
Válaszol
A Soldier's Story

[Kép: mPIdeCV.png]

Ajánlom ezt a filmet annak a történelem tanárnak, aki valamikor a '90-es években azt tanította Hamiltonnak, hogy a 2. világháborúban csak fehér katonák harcoltak.[Kép: b9cCliU.png]

Show Contentspoiler:
Tomas Masaryk, Brezsnyev nem szarik.

Fuck you, Michael Masi!
[-] Az alábbi 1 felhasználó kedveli George Bailey hozzászólását:
  • Maminti
Válaszol
Thumbs Up 
Napoleon

[Kép: XJ0qklJ.jpeg]

A semmiből jött, elképesztő elszántsággal kapaszkodott a hatalomba, mindent megszerzett, majd mindent elveszített. Napóleon rendkívüli életet élt, a nagy francia forradalom közkatonájából, a harcos forradalmárból uralkodó, egész Európa leigázója lett. És közben halálosan szerelmes volt Jozefinába, akit – mint az egész birodalmát – először meghódított, azután elveszített.

Az 1927-es, 5 óra és fél óra hosszú Napoleon film óta nem készült komoly alkotás a híres hadvezérről (például a Háború és béke számos megfilmesítésében), vagy pedig azok a filmek csupán egy-egy csatára vagy időszakra koncentráltak. Pedig olyan rendezőlegenda is próbálkozott egy Napóleon-filmmel, mint Stanley Kubrick, ám az ő filmtervét pénzügyi aggályok miatt kaszálták el annak idején (leginkább azért, mert Szergej Bondarcsuk nagyszabású Waterloo filmje elhasalt a pénztáraknál), ám  Ridley Scott most megcsinálta a sajátját, mely már a bemutató előtt számos vitát generált. Napóleonról filmet csinálni 2023-ban egyszerre tűnhet avíttas hóbortnak és bátor kísérletnek. Egyfelől kit érdekel a szuperhősök korában egy réges-régóta halott francia pasas, akiről a többség csak annyit tud, hogy Hitler nagy példaképe volt és mindketten rábasztak Oroszországban?
Scott nem tétovázik sokat, megfogja a sztorit az elején (Marie Antoinette kivégzésekor), és meg sem áll Napóleon haláláig. Nem variál az idősíkokkal; nem emel fel más szereplőket Napóleon és Jozefina mellé, hogy esetleg játsszon a nézőpontokkal, és valaki más szemszögéből mutassa be őket; és nem időzik aránytalanul sokat egyetlen fontos momentumnál sem.
Mindeközben egy történelmi tablót is felvázol: nagy emberek tűnnek fel egy-egy pillanatra, mint Robespierre, Wellington herceg, I. Sándor orosz cár, de csak statiszták lehetnek a korzikai hadvezért mellett.
Joaquin Phoenix briliánsan teszi magáévá a szerepet (nagy esélyt látok egy második Oscar-díjra a Puerto Ricó-i születésű színésznek), most is egy alacsonyról induló és nagyon magasra jutó antihőst játszik, aki sosem tudja levetkőzni a komplexusait, folyton bizonyítani akar, viszont minél többet ér el, annál inkább tévedhetetlennek hiszi magát. Ennek a vége csakis bukás lehet, és senkit nem is lep meg, hogy végül ez bekövetkezik.
A film központi témája Napóleon és Jozefina "se veled se nélküled" típusú szerelme (sok pikáns jelenettel), amely már-már szappanoperaszerű fordulataival néha háttérbe is szorítja a világtörténelmet, és a maga nemében szórakoztató ugyan, de mégis lehet olyan érzésünk, hogy elviszi a fókuszt a fontosabb témákról. Így csak éppenhogy felskicceli a film a kor geopolitikai és szövetségi hátterét, de mintha egy véletlengenerátor robbantaná ki a háborúkat, nem igazán derül ki, hogy mi miért történik. Néha az az érzésem volt, hogy egy Danielle Steel könyvet olvasnék, amik véleményen szerint sosem a túl éles eszű embereknek íródtak, hiába szóltak világháborúkról meg egyéb nagyvilágú eseményekről, a valós események okai és aktuális cselekményei annyira háttérbe szorulnak, hogy csak a butus emberek elégedhettek meg annyi információmorzsával. 
A rendező nem is igazán akar mit kezdeni a Napóleon-témával, ami egyfelől érthető, hiszen nyilván nem egy két és félórás játékfilm feladata ismertetni Napóleon jogi és pénzügyi reformjainak jelentőségét, vagy bemutatni azt, hogyan hatotta át uralkodását a felvilágosodás szelleme, sőt, abba sem megyünk bele, hogy a gyarmatokon újra bevezette a már betiltott rabszolga-kereskedelmet. Így viszont a filmbeli Napóleon csak egy elszabadult hajóágyú lesz, egy nagyzási hóborttól szenvedő diktátor, akit maximum a Jozefinához fűződő kapcsolatán át lehet megérteni.
Ám a film lelke a csatajelenetekben van, ami már csak azért is érthető, mert Napóleont a hadászati géniusza emelte ikonikus alakká. És ezek a csatajelenezek, bár - szerény megítélésem szerint - néhol túl rövidek, ám mégis parádésak. Különösen Austerlitz lenyűgöző, még ha Scott nyilván egy hírhedtebb epizódot emel központivá benne (a befagyott tavon menekülő orosz lovasokkal), de ennél szebben ismertetni tizenöt percben egy ilyen ütközet lényegét nemigen lehet. Scott láthatóan elemében van, ahogy a hóval borított tájon mozgatja a statisztákat, és csak kicsivel marad el ettől a látványban Napóleon első nagy győzelme, Toulon visszafoglalása az angoloktól, ahol rögtön az elején kilövik a lovát alóla, de hiába, így sem lehet őt megállítani. Az esős, saras, gyászos tájon vívott waterlooi csatára se lehet panaszunk: a négyzet alakzatba fejlődő brit gyalogság és a tehetetlen francia lovasság összecsapása különösen emlékezetes részlet még ezen belül is.
Szívesebben megnéztem volna egy gyerekkorával induló (nem pedig Marie Antoinette lefejezésével, ahol - a valósággal ellentétben - ő is jelen van, és már vagy 25 éves) és jó 90%-ban a pályafutására (nem pedig a személyes életére) fokuszáló filmet, de lényegében nem panaszkodhatok. 7,5-et kap tőlem.
Kíváncsi vagyok arra a közeljövőben DVD-n megjelenő rendezői változatra, ami jó 4 órás lesz (a moziban látott 2 és félórással ellentétben), hátha részletesebb történelmi leckével szolgál majd.
Tomas Masaryk, Brezsnyev nem szarik.

Fuck you, Michael Masi!
[-] Az alábbi 2 felhasználó kedveli George Bailey hozzászólását:
  • Hegeman, Romeoo
Válaszol
The Killer


Érdekes egy film. Alapja nem nagy durranás, követhetjük egy vérprofi bérgyilkos átlagos keddi munkanapját Smile

Ami fűszerezi, az a monológok, mintegy kibeszélve a filmből, és az hogy a ritka fura véletlennek köszönhetően elhibázza a célpontot, így az íratlan szabály szerint, el kell varrni ugye a szálakat, ami ugye ő. Titkos menedékénél, az asszonyt összeverve találja, ő utána érdeklődtek. így bossszú motívum adott. Megy lehentelni azokat, akik amortizálták az asszonyt. Eddig ugye semmi új, de a film a maga lassú, vontatott tempojával, precizen kidolgozott akciók részletes, néha már kissé unalmas bemutatásával, és a sok monológgal eléggé eltér a klisé akció üsd vágd gyilkold tip filmektől. Persze itt is van kemény harc ami elég korrekt, meg halál rendesen, mert a bosszú akkor jó ha végigviszed. Nekem bejött ez a preciz hidegvérű profi kiméletlen nyomulása. Még a vége is érthető, és jó..egyszer simán nézhető, de szokni kell a stílusát

7/10
Válaszol
Ezt a filmet láttátok-e valaha?  [Kép: ewQWtWN.png]

Tomas Masaryk, Brezsnyev nem szarik.

Fuck you, Michael Masi!
Válaszol
Aquamen 2

Rebel moon

Rájöttem hogy semmi kedvem írni erről a két borzalomról....nagyon nem ajánlom egyiket sem, végigszenvedtem de részben dögunalom, részben f*s mindkét film..


1/10
Válaszol
Mindenki úgy beszél a Society of the snowról, mintha most hallottak volna életükben először erről  az esetről.

Tehát nemcsak a '93 verziójú film létezéséről nem tudnak, de a valós eseményekről sem: https://www.life.hu/kultura/20240110-net...lelok.html  
A Z generáció van most hatalmon, kérem szépen. Angel
Tomas Masaryk, Brezsnyev nem szarik.

Fuck you, Michael Masi!
[-] Az alábbi 1 felhasználó kedveli George Bailey hozzászólását:
  • l.a.c.y.
Válaszol
A Méhész

Statham jön lát győz, tömören: Felbosszantják, bosszút áll. Smile

Bővebben,  egyszemélyes szupernél is hiperebb ügyintézők a Méhészek, ő épp visszavonult, békésen mézet termel valahol, amikor gonosz, ma divatos, nyugdíjasok pénzét lenyúló banda, lenullázza kedves főbérlője számláit, aki egyből leöngyilkolja magát, és Méhészünk megy megbüntizni kb mindenkit aki bűnös az ügyben az usa elnökéig bezárólag..és ez nem vicc. Kiderül hogy az ügy mögött egy hatalmas cég és elképesztő számtech háttere áll, akik milliárdos szinten üzik a lenyúlást. Méhész barátunk, meg rövidre zárja a müködésüket pár marmonkannával, bombával, miegymással Smile 
Ez azért feltünik kb minden hivatalnak a helyi sherifftől a szuper CIA meg mindenféle ügynökségeknek, jönnek is garmadával magán és hivatalos harcimarcik, de Méhészünk lazán lezúz párszáz hasonlót, könnyedén betör az elnöki szuperrezidenciára, mert hát az elnöknő kedves fia a főgeci, szó szerint, a csávót 1 perc után minden jóérzésű ember lapáttal ütné míg mozog...Hogy mi a  vége nem árulom el, de a 2 rész szerintem garantált..
Nulla tartalom, Statham henteli a fél amcsi elitkommandót meg kb mindenkit aki elé áll..és bosszút áll.

6/10
Válaszol
Ezekből viszont láttam párat: The holdovers, Oppenheimer, Anatomy of a fall (talán egyszer majd valaki elmondja, ezen a baromságon mit esznek az emberek  Huh ), Past Lives és Air.

Monsterre kiváncsi vagyok. Cool

[Kép: uUNyQr2.png]
Tomas Masaryk, Brezsnyev nem szarik.

Fuck you, Michael Masi!
Válaszol
20 Days in Mariupol

[Kép: kyZ4kjD.png]

Amikor Msztyiszlav Csernov ukrán újságíró-író-rendező és két kollégája megörökítette a nemzet Oroszországgal való brutális konfliktusának első napjait, valószínűleg nem is sejtették, mire számíthatnak. A fekete-tengeri Mariupol kikötővárosból dolgoztak, és lesújtó felvételeket készítettek a könyörtelen orosz támadásokról, különösen az ellenség könyörtelen támadásairól a civil célpontok ellen, az ellenkezőjéről szóló biztosítékok ellenére. Az oroszok ugyanakkor eltökélték az ukrán kommunikációs infrastruktúra megsemmisítését, hogy megakadályozzák az atrocitások elterjesztését a nagyvilágba, ami komolyan akadályozta Csernov és társai munkáját. Mivel a várost szisztematikusan rombolták, a nemzetközi közösségnek alig volt tudomása arról, hogy mi zajlott az ország azon részén.
Amikor azonban a háborús frontról készült képek végül kijutottak Ukrajnából, a világ teljesen új perspektívát kapott az ott zajló vérengzésről. Az ilyen tudósítások felnyitották a világ szemét, először az akkori médiában, most pedig ebben a filmben, amely az Associated Press és a PBS Frontline című dokumentumfilm-sorozatának közös produkciója. Ez a lebilincselő kiadvány semmit sem tart vissza, így gyakorlatilag mindenki számára rendkívül nehéz nézni, beleértve azokat a vastagbőrűeket is, akiket egyébként nem érinthetnének meg a borzalmak látványa. Azonban őszintén feltárja, hogy mivel álltak szemben az ukránok ebben a szörnyű ostromban, és mindenki számára láthatóvá teszi az agresszorok háborús bűntetteit. Emellett ez az alkotás megerősíti a rettenthetetlen újságírók munkájának fontosságát a legnehezebb körülmények között, különösen ott, ahol a pusztítást okozók kétségbeesetten próbálják megakadályozni, hogy a tények napvilágra kerüljenek. Ezt a nagyra értékelt filmet - amely bőséges díjban és elismerőben részesült - talán nehéz végigülni, de az igazság kiderítése gyakran kihívásokkal teli folyamat, és mind Ukrajnának, mind a világnak hálásnak kell lennie, hogy vannak olyanok, akik hajlandóak kockáztatni, hogy ezt végigvigyék, függetlenül attól, hogy a körülmények mennyire rémisztőek.
A pusztítás mértéke miatt nyugati és ukrán források az összecsapást gyakran Leningrád második világháborús ostromával hasonlították össze.
Tomas Masaryk, Brezsnyev nem szarik.

Fuck you, Michael Masi!
[-] Az alábbi 2 felhasználó kedveli George Bailey hozzászólását:
  • Blackpanther, Maminti
Válaszol
(2024-01-31, 21:15:46)George Bailey Írta: 20 Days in Mariupol

[Kép: kyZ4kjD.png]

Amikor Msztyiszlav Csernov ukrán újságíró-író-rendező és két kollégája megörökítette a nemzet Oroszországgal való brutális konfliktusának első napjait, valószínűleg nem is sejtették, mire számíthatnak. A fekete-tengeri Mariupol kikötővárosból dolgoztak, és lesújtó felvételeket készítettek a könyörtelen orosz támadásokról, különösen az ellenség könyörtelen támadásairól a civil célpontok ellen, az ellenkezőjéről szóló biztosítékok ellenére. Az oroszok ugyanakkor eltökélték az ukrán kommunikációs infrastruktúra megsemmisítését, hogy megakadályozzák az atrocitások elterjesztését a nagyvilágba, ami komolyan akadályozta Csernov és társai munkáját. Mivel a várost szisztematikusan rombolták, a nemzetközi közösségnek alig volt tudomása arról, hogy mi zajlott az ország azon részén.
Amikor azonban a háborús frontról készült képek végül kijutottak Ukrajnából, a világ teljesen új perspektívát kapott az ott zajló vérengzésről. Az ilyen tudósítások felnyitották a világ szemét, először az akkori médiában, most pedig ebben a filmben, amely az Associated Press és a PBS Frontline című dokumentumfilm-sorozatának közös produkciója. Ez a lebilincselő kiadvány semmit sem tart vissza, így gyakorlatilag mindenki számára rendkívül nehéz nézni, beleértve azokat a vastagbőrűeket is, akiket egyébként nem érinthetnének meg a borzalmak látványa. Azonban őszintén feltárja, hogy mivel álltak szemben az ukránok ebben a szörnyű ostromban, és mindenki számára láthatóvá teszi az agresszorok háborús bűntetteit. Emellett ez az alkotás megerősíti a rettenthetetlen újságírók munkájának fontosságát a legnehezebb körülmények között, különösen ott, ahol a pusztítást okozók kétségbeesetten próbálják megakadályozni, hogy a tények napvilágra kerüljenek. Ezt a nagyra értékelt filmet - amely bőséges díjban és elismerőben részesült - talán nehéz végigülni, de az igazság kiderítése gyakran kihívásokkal teli folyamat, és mind Ukrajnának, mind a világnak hálásnak kell lennie, hogy vannak olyanok, akik hajlandóak kockáztatni, hogy ezt végigvigyék, függetlenül attól, hogy a körülmények mennyire rémisztőek.
A pusztítás mértéke miatt nyugati és ukrán források az összecsapást gyakran Leningrád második világháborús ostromával hasonlították össze.
Nagyon várok magyar feliratot hozzá!
Válaszol


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 3 Vendég